Gå med i föreningen

Är du intresserad av spel? Drömmer du om att spela med många andra samtidigt? Vill du träffa sköna människor med samma intresse som du? Då är kanske Tolvans Spelförening något för dig!

Tolvans Spelförening sysslar med väldigt många olika sorters spel. Det kan vara allt från stämningsfyllda rollspel till actionspäckade data- och tv-spel. Du behöver inte gilla alla sorters spel för att vara med, utan en viss typ kan ligga dig varmare om hjärtat än andra. Föreningen är ansluten till SVEROK, Sveriges Roll- och Konfliktspels Förbund, och får på så sätt stadsbidrag. Det är gratis att bli medlem och då får du bla. tillgång till föreningens alla spel, möjlighet att gå på föreningens arrangemang och stöd om du vill hitta på något coolt arrangemang själv. Dessutom träffar du massa sköna typer.

För att bli medlem, följ länken nedan flr att komma till SVEROKs registreringssystem och följ där instruktionerna.
Bli medlem i Tolvans Spelförening